כדורי גבינה מושלמים
top of page
  • טלי קינן

כדורי גבינה מושלמים

עודכן: 31 במאי 2020


צלחת כזו ... לחם טוב... וכל אורח שרק "קפץ" לקפה יוצא מרוצה עד הגג ובעיקר... חוזר שוב ושוב... אז תחשבו טוב טוב למי להגיש את זה.

רק שימו לב, חברים שלי, לא מדובר בגבינה רזה! זה שהרכיבים שאתם מכניסים לא עוברים את ה5% לא אומר שהיא עד 5% שומן. החישוב אחר. (ראה הסבר למטה). חוץ מהעניין הקטנטנן הזה.... הכל מושלם.

מזמינה אתכם לעקוב אחרי באינסטגרם וכמובן, לא לשכוח לצלם, להעלות לאינסטגרם ולתייג אותי. לכניסה זריזה לאינסטגרם שלי - לחצו כאן

היידה, תתחילו לבשל מחמאות.


כדורי גבינה מושלמים מתכון ל 4-5 כדורים גדולים.

המצרכים:

250 גרם יוגורט של גד (מגיע בדלי). אפשר בקר אפשר עיזים - לטעמכם 2 גביעי אשל כפית מלח

אופן ההכנה:


בקערה לערבב 250 גרם יוגורט, 2 גביעי אשל וכפית מלח. לערבב היטב ולהניח בתוך חיתול (מבד טטרה. קונים בחנויות של ציוד לתינוקות). ל"סגור" את החיתול ולהניח בתוך מסננת שמונחת בתוך קערה. להכניס למקרר ל 12 שעות. להוציא את הגבינה מהחיתול (היא תתקשה) לכדרר לכדורים ולגלגל בציפויים לבחירתכם: קצח, תבלין טוסקנה, תבלין עשבים "הרב'ס דה פרובנס", זעתר, שומשום שחור, שומשום, פקאן מומלח גרוס, קשיו מומלח קלוי קצוץ, סומק, אחד מומלץ להשאיר נטורל. לזלף מעל שמן זית ולהגיש.

אז כמה אחוזי שומן יש בה ?

יש לחשב את כל הגרמים של השומן שיש במתכון. במקרה הזה 26 גרם שומן.

עתה עליכם לשקול את הגבינה שהתקבלה לאחר הסינון ולראות כמה אחוזים מהווה 26 גרם מהמשקל שהתקבל.

לדוגמא, אם קיבלתם 100 גרם גבינה (לאחר סינון) - יש בה 26% שומן. אם קיבלתם 200 גרם - יש בה 13% שומן. (ההסבר באדיבות מיכל אמון).

בטח תרצו לדעת ש...

אפשר לשנות המון דברים במתכון ועדיין לקבל גבינה אבל אז, קודם כל היא תיהיה שונה בטעמה ושנית, המתכון כבר לא יהיה שלי.

3,095 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page