עוגת דבש הכי טובה בעולם של טלי קינן
top of page
  • טלי קינן

עוגת דבש הכי טובה בעולם של טלי קינן

עודכן: 31 במאי 2020


עוגת דבש שאין ולא יהיה כמותה. נקודה.

לא מאמינים?... תעשו בדיקה.

כנסו למקום (שיש בו אנשים) ותשאלו מי מכיר את עוגת הדבש של טלי? המתכון של חמותי היקרה. אגב, המתכון הזה והבן שלה... שני דברים מאוד מוצלחים.

ראש השנה, בפתח קבלו באהבה מתכון לעוגת דבש נדירה בטעמה. המתכון מכיל רכיב "קצת מוזר". לא מגלה עדיין. בדרך כלל, אוכלים אצלי את העוגה או מקבלים ממני עוגה כשי לחג ורק אז (לאחר שמתעוררים מהעילפון מטעמה הנדיר והמיוחד) מבקשים את המתכון.

אתם לעומת זאת, תקבלו ישר את המתכון ותצטרכו לסמוך עלי, שאין עליה וגם לא יהיה. מי שניסה כבר מוזמן להרגיע. לסיכום - מי שיהיה "אמיץ" ויאפה את העוגה, יזכה לטעום עוגה מנצחת, שתחליף כל מתכון שהיה לו בעבר או שתגרום לו להתאהב בעוגות דבש ועל הדרך לקבל ים מחמאות וברכות... שווה לא?... מאחלת לכם שנה נפלאה, יצירתית, מתוקה וטעימה במיוחד.

המתכון מתאים ל 3 עוגות אינגליש קייק או תבנית בינונית.

מזמינה אתכם לעקוב אחרי באינסטגרם וכמובן, לא לשכוח לצלם, להעלות לאינסטגרם ולתייג אותי. לכניסה זריזה לאינסטגרם שלי - לחצו כאן

היידה, תתחילו לבשל מחמאות.


צילום:מיה חסון

המצרכים:

100 גרם מרגרינה/ חמאה רכה 3 כפות מיונז (הנה עליתם עלי... אמרתי לכם שיהיה רכיב מוזר. אגב, למי שבכל זאת נבהל, מיונז זה שמן וביצים - אז נא להירגע. תודה) 3 ביצים גודל L תמצית וניל (אם הרגילה מהסופר אז 1-2 כפיות) כוס דבש (אמיתי) כפית קנמון כוס וחצי סוכר רבע כפית ציפורן (לא חובה) כוס וחצי תה משלושה תיונים 3/4 כפית סודה לשתיה (משקית חדשה) מומסת בכוס מים חמימים.

3 כוסות קמח תופח.

לא להבהל !!! יוצא בלילה נוזלית מאוד.

אופן ההכנה: במיקסר עם וו גיטרה, יש לערבל את הרכיבים בסדר שמופיע להלן: מרגרינה/חמאה, מיונז, דבש, סוכר, ביצים, תמצית וניל, תבלינים, תה, קמח וסודה לשתיה (עם המים). כן. זה בלילה...ככה תצא לכם עוגה רטובה ועסיסית. למלא 3 תבניות אינגליש משומנות עד לגובה 3/4. להניח אותן על תבנית תנור ולא על גבי רשת התנור. לאפות בתנור שחומם מראש ל 160 כשעה או עד שקיסם יוצא יבש.

בטח תרצו לדעת ש...

שורדת נפלא הקפאה.

הבלילה יוצאת מאוד נוזלית. לא להלחץ.

יש לפתוח סודה לשתיה חדש. בעוגה דבש, חומציות גבהה ולכן יש חשיבות לאיכות וטריות חומר ההתפחה (הבסיסי).

כן...יש פה סה"כ 2.5 כוסות מים.

אין בעיה להכין כמאפינס.

24,326 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page